Gorkem_28 Kubra966 Kübra hanım bebeğinizi olabildiğince aç bırakmamaya özen gösterin. Olabildiğince saat başı kaldırıp doyurun. Sarılığı bebekler genellikle çiş ve kakayla vücuttan atarlar. Eğer uyandırmakta zorluk çekiyorsanız yüzünü ve ayaklarını ıslak mendille silin. Topuklarına parmak uçlarınızla hafifçe vurun. Geceleri özellikle beslemeye özen gösterin. 2 saatte bir kaldırmanız yeterli olur🙋🏼♀️
Linamommg Gorkem_28 he şöyle ya tebrıkler boyle yorumlara acık anneler sızın gıbı saydırmacı annenelre degıl buyuk basarı yazmanız bılgılendırmenız basta yapmanız lazımdı
Gorkem_28 Linamommg Bazen yanlışı düzeltemekte bilgi vermektir hanfendi. Sizin yanlışınızı düzeltirkende bilgi vermiştim ama siz yanlışınızın farkında olmadığınız için bilgi verdiğimi farketmemişsiniz
Linamommg Gorkem_28 mendılle yuzunu sılmekmı demektır bılgı? Tamam cok sey bılıyosunuz okey ıyı gunler sıze
Rabiazulal Sarılık riskli olduğu için yatırabilirler bnm kızım hiç geçirmedi ama doktorum bana iki saate bi emzir sonra mama ver demişti (üç gün kuvezde kaldı enfeksiyondan dolayı) ve şey demişti kısa kollu giydir özellikle yüzü ve kolları sabah güneşi alsın on dakika güneşe çıkart demişti bizim verdiğimiz ışıkla sabah güneşininki aynı demişti
Gorkem_28 Linamommg 🤣🤣🤣 Sadece gülüyorum okuyuanlar anlar zaten neyin ne olduğunu ki post sahibide şekerli suyu vermeyeceğini yazmış tühhh engin bilginiz size kaldı gördünüz mü
Kubra966 Şimdi hastaneden geldim kan verdik sonucu 4 e kadar çıkıcak inşallah, bu benim ikinci bebeğim ilk bebeğimde sarılık olup hastanede yatmıştı , ama ben şekerli su ver diyeni ilk defa duydum tabikide vermeyeceğim
Linamommg Gorkem_28 sen anormalsın cıdden bak kafayı sabahtan berı benle bozmussun versın vermesın buyuklerımden bole gordum yaptım cok sukur kzıım da kilerı anlattım kı zaten sızın gıbıler bole lak lak nerde konsurlar cokmu sevındın vermıcek dıye az bugun sevın barı hadı mutlu ettım sni