Kizlar çok zor durumdayız bebegim aci çekiyor 55 gunluguz kaç gundur uyamiyoruz 😢 çok doktora gittik birisi dedi refluks gadtrotuss içiyoruz 2 haftadır faydasını goremedik ikincisi inek sutune alerjik dedi diyeteyım 15 gundur bir gelişme yok, 3 gaz dedi damlayla çok iyi çıkariyor gazını çoçugum çok huzursuz kaç gundur uyku yok çoçugum acı çekiyor farkındayım ama yardım edemiyorum eridim ben ( emdikten sonra agliyor emden pnce agliyor yatırıyorum agliyor elimde gine agliyor altını değiştiriyorum aglıyor masaaj yapıyorum aglıyor ( bagrsaklarınan ses gelşyor gır gır ( acaba mama versemi belki sutum iyi gelmiyordur (((( sıkıyor kendisini kafasını geriye atiyor kan verdik tez çıktı idrar kulturu temi çıkti