Sndskrsn çikolata kistiniz falan mı var benm de çok şiddetli sancılarım olurdu evlenmeden önce şükür evlendikten sonra çok kalmadı ama yine arada bazen streslysem yada bir şeye çok üzüldysem oluyo çok geçmiş olsun en iyi ben anlarım o ağrıları. Bol bol yürüyün çok iyi geliyo halbuki yatağa girip hep kasıyordum ben kendimi kaskatı🤦♀️