Miumiuu ben de 45 günlükken aşımı oldum, emziriyorum aynı zamanda. Bende de vücut ağrısı olmuştu yoğun bir şekilde, aynı zamanda içim titredi battaniye ile uyudum 38 derece sıcakta. Parol kullanmamı önerdi hemşire parol içtim. İki güne toparladım. Bugün tam bir hafta oldu aşı olalı bir sorunum yok çok şükür 🙏🏻