Ben kullanıyorum ilacı doktorumuz günde 1 kere önermişti. Genelde kolik bebekler için hem gaz damlası hem bağırsak düzenleyici. Ben çok memnunum alışır bünyesi hergün aynı saatlerde vermeye çalış ben faydasını gördüm umarım sende görürsün. Şişeyide iyice çalkala canım vermeden önce dibe çöküyor çünkü