Merhaba
7,5 aylık 3 4 gündür feci şekilde ağlayarak uyanıyor iç çekiyor öncede ağlayarak uyanıyordu aama memede susuyordu hemen hemen saat bası kalkıyor ve sakinleştiremiyorum Hemen memeyi tutmuyor taki tam ayılana kadar sebebi ne olabilir ya bilen var mı ?