Serrax ben ayakta salladım hep 4. Aya girer girmez evde kanguru gibi zıplaya zıplaya uyutmaya başladım ilk 1 hafta ona bile çok direndi sabrettim. Şimdi 5,5 aylık oturuyorum kucağıma alıp yavas yavas piş piş yapıyorum ona alıştırdım. Kademe kademe gün gün sallamayı azaltıyorum. İşe yarıyor tavsiye ederim