Alcannipek Azı dişleri başladı gece çok kötüyüz tetagil kullanmayı düşünüyorum jel yerine acaba daha önce kullanıp faydasını gören var mı
Kocakgiller Alcannipek benim kızım 10. Ayina girecek alt iki dişte tetagil kullandk faydasni gordm hafif atlattik smdide üst geliyor yine huysuzlandgi zaman veriyorum memnunum doktoruma danistim
mervedmr Alcannipek Tetagil biz de cok işe yaramadı maalesef ya da ben anlayamadım bilmiyoum aslında cok kişi memnun 🤷🏻♀️
Daphneozgu Biz 6.aydan ber kullanıyoruz içeriği de temiz jellere göre daha doğal ve rahatlatıyor, ben tavsiye ederim ayrıca fiyat fayda ürünü👍
Merve-eee Alcannipek biz de pek etki etmedi sanki… esim bebis agladikca rahatlasin diye dökup bebisin agzina mutlu oluyordu :) ama ben hic hissetmedogim icin etkisini dokmuyordum bile. Ama maddi olarak yormayacaksa deneyin bi belki sizinkini rahatlatir.
Cennet-Kokulum Alcannipek Ben şuan kullanıyorum oğluma gerçekten çok iyi tavsiye ederim çok rahatlatıyor