mervedmr Aylingokce Ayına göre fazla gibi. Cok zayıf ve kısa olması sıkıntı olduğu gibi her şeyin fazlası da iyi değil.
Busramaden Aylingokce 8 KİLO 66CM ERKEK BEBEGIM COK SAGLIKLI İNŞ SİZİNKİDE SAGLIKLIDIR keske bu soruyu boy kılo degıl de 6aylık bebek gelısımı ıcın neler yapıyosunuz neler yapmalıyım yada gununuz nasıl gecıyo dıye sorsaydınız dha faydalı olucakdır
Enfalmina Ben-matilda masaAllah ek gıda veriyomusunuz neler yaptınız kilosu için bebeğim zayıfta onun için merak ediyorum
Aylingokce mervedmr iyi ya da kötü demediler sağlık ocağından bende bilmiyorum onun için post açmıştım zaten
Ben-matilda Enfalmina bişey yapmadım kuzumanne sütü aldı 6 ayına kadar sonra mama ve püreyle devam edıyorun
Yasemin38 Her bebeğin farklı gelişime sahip olduğunu bilen kişlilerin olumsuz cvp yazmalarına bile gerek yok. Kardeş kardeşle aynı fiziksel özelliklere sahip olmazken aynı aydaki çocuklarda tabiki farklı olacak. Allah anne baba olmayı nasip etmiş çok şükür. Zayıf kilolu kısa uzun yeterki hayırlı sağlıklı evlat olsunlar😊 Herkes güle güle büyütsün bebeklerini hayırla huzurla mutlulukla.
_BirAnne Güzel anneler neden hemen lince hazır şekilde bekliyorsunuz hayatta hep kötü şeylerimi paylaşım yapıcaz söylesede söylemesede insanlar güzel şeyler yazıyor kocası hediye alıyor paylaşıyor linç atıyosunuz kocamla kavga ettim dese hemen doluşuyosunuz posta neden hep kötü şeylerden besleniyoruz anlamıyorum ne güzel bir yavrumuz mamayla yada memeyle güzwl kila almış boyu uzamış sevinmemiz gerekmiyormu neden hemen kadının üstüne gidiyorsunuz
Aylingokce _BirAnne maalesef ilk bebeğim ve anne sütü almıyor ne yazik ki bunun için daha çok merak etmiştim iyi mi kötü mü diye çünkü bu aralar pek iştahı da yok kilo almasdi gibime gelmişti
Yasemin38 Arkadaşlar aslında en büyük sorun farklı görüşlerin çıkacağı bilindiği halinde tartışmak yada linçlemek için açılan poslara yorum yapıp kötü sözlerde bulunmak. Burda yaşı çok küçük olan yeni anne adayları var sevinçlerini meraklarını paylaşıyor yada herkes bayan diye sormak istediğini rahatça yazmak isteyenler var. Bunu hoş karşılamak gerekli ve yorumları kibarca yapmak gerekli diye düşünüyorum. Hiç kimsenin her soruya cevap vermek gibi bir zorunluluğuda yok diye biliyorum😊 . Tanımadığımız kişilerle tartışmaya girmek çokta hoş olmuyor
OncedenGurme Sevgili annelerimiz, forum’da kullanıcılar kurallar dahilinde istedikleri postu açmakta özgürlerdir. Sabote edici, kısıtlayıcı yorumlar yapan annelerimiz askıya alınacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz 💫
Newmom2020 Aylingokce şu an 18 aylık oğlum ama 6 aylıkken 9.200 kg ve 72 cm di. Maşallah bebişinize, inşallah böyle sağlıklı büyümeye devam eder, ek gıdaya başladınız mı?