Ebruseyda Dört ayına bı hafta kaldı resmen çocukla evde kalmaktan korkar oldum asla sallanmayi kabul etmiyo kendi kendine uyumuyo zorla ağlaya ağlaya kucağımda uyutuyorum buda beni çok yoruyor sürekli agliyorum çok mutsuzum napcam böyle
busrasilra14 Ebruseyda canim internete atak haftasi hesaplama yaz. Ordannbi bak bakalim atak zamani ve zorlu bir atak.. emin ol atakmi degil mi diye
MucizeKalbim Ebruseyda bebeğim yarın 7. Ayını dolduruyor. Keske 4.ayi bittiğinde uyku eğitimi verseydim diye çok çok pişmanım. Uyku eğitiminin 2. Gecesi ve sadece 1 kez uyandi . Aslinda uyumayı öğretmek diye bisey var. Bence araştırıp kendiniz eğitim verin yada yardım alın. Bugüne kadar ertelediğim için çok çok pişmanım. Büyümeden o aylarda daha kolaydır.
benbilmembebembilir Ebruseyda aynı durumdayız 4 ay 19 günlük. Kendi kendine uyumuyor sallıyorum direniyor sallamıyorum ağlıyor kafayı yiyeceğim. 2 gecedir de çok sık uyanıyor uyanınca da 2-3 saat uyutamıyorum 🤦🏻♀️
Ebruseyda busrasilra14 Atak böyle olur mu bilmiyorum çok şaşkınım beşik salıncak hiç bişey kabul etmiyor bebek sallanmak ister normalde yoo kafayi yicem
busrasilra14 Ebruseyda ah ah atak haftalarinda nelr neler oluyor sasirip kaliyoeuz canim. Geciyor ama inan
MucizeKalbim Ebruseyda eğitimin 2. Gunu bitti dünden beri toplasam 3 saat aglamamistir. Ve artık ağlamadan uykuya geçiyor.
busrasilra14 Ebruseyda yani su an bunu söylemek seni uzucek ama 🙄 4. Atagi 5. Aya yakin bitiyor. 6. Ay yine atak basliyor faan 🙄 sonrada dis cikariyorlar. Uzun bir sure. Ama en azindan daha sakin oluyorlar
Ebruseyda busrasilra14 hadi ya 😀 dış ilayinun bu kadar olacağını sanmıyorum en azından bi hafta falan sürer
Gullu666 Biz bacaklarinin altina sicak su termosu koyuyruz dalip gidiyo uyuduktan sonra aliyorum geri havalar sicak ama yaocak bisey yok.bide banyo yaotiriyorm rahatliyo uyuyo yani sizde suya sokun.
busrasilra14 Ebruseyda 28 gundu dis patlatiyoruz 😅 icini karartmak gibi olmasi . Tabi bir dis degil 5 dis arka arkaya patladi bizde
Ebruseyda benbilmembebembilir erken başladı bizim belki erken biter 😀 on gündür böyle. 3 ay 23 günlük oldu
Heyecandorukta Ebruseyda 4. Ay atagina hosgeldiniz… uyutmaya ugrasmayin aglaya aglaya bir noktada kendileri uyuyorlar. Veya ben muzikle dans ediyordum dans ederken ufak ufak kaydirip emzik veriyordum. O da ise yaramayinca memede uyumaya alistirdim ama o hataya dusmeyin atakta gece 15dkda bir meme istiyo yorgunluktan oldum
benbilmembebembilir Ebruseyda ben de bizde başlamayacak diye heveslenmiştim eğitimi bile 5.aya erteledim ama hemen bitmeyecek gibi 😪