Papatyadelisiii Merhabalar sezeryan dogumdan sonra ayak baş parmağımda uyuşmalar oldu bunun için kadın dogumcu doktor Benexol B12 ilacı verdi emziren bir anneyim sizce kullanmalı mıyım bebeğe zararı var mı? Kullanan anneler yardımcı olursanız eğer çok sevinirim😇
0909 Papatyadelisiii sonuçta kd Dr unuz vermiş ve emzirdiginizi biliyor dimi sorun niye sorun olan bi vitamini versin ki dimi
Papatyadelisiii 0909 sordu emiyor mu diye bende çok emen bir bebek değil az emiyor mama takviyeside yapıyorum dedim mama daha çok içiyor kıızım