kızlar weeweel makine elektrklisini kullanıyordum 4 aydır sütü sağarak veriyordum 2 3defa düşürdüm hatam sonucu bozuldu. 250 tlye almıştım. şimdi dolapta aynısını gördüm 120 tlye acaba gidip sıfırmı alsam yoksa dolaptanmı alsam bozuk çıkarsa para boşuna giderse bidaha almak zorunda kalırsam diede korkuyorumm dolaptan alıp iyi çıkan varmı acaba yada uygun ne alabilirim sıfır başka alırsamm