Jusuff_05 3 aylik bebegim cok kotu oksuruyor doktora gittim bigazinda yada cigerinde bisi olmadigini soyledi ama öksürürken bebeğin nefesi kesiliyor basil gecer bu acilll
Paradiseeeee Jusuff_05 çok geçmiş olsun canım benimki de 3 aylık çok kötü öksürüyordu hapşırıyordur doktora götürdüm bogazı kızardık dedi öksürük şurubu verdi geçti ama bu sefer hırıltı kaldı sanki bogazı çok dolu Allah şifa verisn evlatlarımıza
Jusuff_05 Paradiseeeee vermedi sadece evde ne aurubun var dedi bende calpol var dedim onu kullan dedi