seydaac yok 3 aylık bebeğim 6 ay fan önce aşı yaptırmayın dediler bende olmadım zaten oladr sinirliyim ki normalde kimseyle görüşmem ben çok dikkat ederim alt katta komşum geldi oda yeni doğum yaptı bebeğimin ateşi bar bi bakarmısın kalası yapmadı anne sütü alıyo dedi bende çoçğugu bar dikkat eder diye düşündüm eve aldım kızın ailesi komple karantinadaymış bize geldiğinde test verdimi vermedimi bilmiyorum zaten ben binadiklerden duydum onlar söylemese kızın arayıp söyleme zahmetinde bulunmuyor milletin vebaline giriyo allah bildiği gbi yapsın nediyim 🤷♀️