Yakamoz Bebeğim aşırı kaka yapıyor. Her bezinde kaka var ve haliyle günlük bez sayımız 15-16 oluyor. Gaz bile çıkarsa hemen doluveriyor altı. 53 günlüğüz ve kilo alımımız da masallah çok iyi. Sadece anne sütüyle besliyorum ve işin garibi ishal de değil. Dışkısı pütürlü oluyor genelde. Ama bez yetiştiremiyorum ne yapacağımı şaşırdım😩🤷🏼♀️
Lilium Yakamoz bu iyi bişey. Bebekler kaka yapamadıklarında çok sıkıntı oluyor biliyorsunuz ki. Yeter ki yapsın kakasını, inanın hiç önemli değil bezler.
Sltnbl2018 Yakamoz benim oğlumda öyle çok yapıyordu şimdi 2.5 aylığız ve günde bir kere yapıyor oda yeteri kadar düzene giriyorlar merak erme ☺️
Jrarya Yakamoz biz daha 18 günlüğüz ama doktorumuz günde 8 9 kere kaka yapabilir normal dedi bazen bi damla bazen bezi doldurucak kadar yapıyo hiç çıkmamasından iyi aslında
nisam Çok normal bizim kızda öyle her emzirmede yapiyodu mutlaka zamanla azalır cnm 5.5 aylık olduk şimdi 3 4 sefer fln yapiyo ishal değilse yapsın yapmaması daha kötü emin ol
Gulyllu Benimki de öyle canım 27. Gündeyiz her seferinde kaka yapıyor ve baya su gibi ishal gibi ama kilo alımı normal olduğu İçin normal dedi doktorumuz
Yakamoz Lilium yok tabiki yapsin ama asiri yspinca da korkuyor insan. Acaba bağırsaklarında bir sorun mu var diye düşünmeden edemedim 🤷🏼♀️
Yakamoz Hepinize teşekkür ederin hanımlar içimi rahatlattınız. Allah bebeklerimize bol bol sağlık versin❣️