Anne_ Hanımlar kızım 13 aylık suluk almak istiyorum ama kararsız kaldım çok çeşit var siz ne kullanıyorsunuz alıp ta memnun olmadığınız markalar nelerdir söyleyebilir misiniz rica etsem teşekkürler şimdiden
Mom345 Anne_ avent kullanıyorum memnun değilim zor çekiliyor int aldım sahte ürün mü yolladılar bilmiyorum sevmedim
Seydakuzey Anne_ [img]https://resimyukle.org/images/2021/08/18/b91cde5c63d6a96e529c96045a1cbc55.jpg[/img] bizimkide kırıldı bundan alıcam
Anne_ cydcvk 360 derece heryerinden şu içiliyor o suluktan mi sizdeki kaç aylıktı bebeginiz kullanmaya başladığında
mombunny https://www.eczanebu.com/wee-baby-896-pipetli-bardak-300-ml bunu kullandım 6.aydan 11.aya kadar ama koku yapmaya başladı. Kontrol etmeden su içiremiyordum . Kızım çok su içtiği için ben görmeden içtiği de oluyordu . Değiştirdim https://ty.gl/ssucbdbb koku yapmayan en çok tavsiye edilen bu suluklardan aldım bunu kullanıyoruz şimdi
Anne_ Mom345 aventin sulugun bende kullandım onda da su aşırı fazla geliyordu bebeğim hep boğazına aldırdı kullanamadim bazı ürünleri sıkıntılı gerçekten
mombunny Anne_ aldınız mı bilmiyorum ama ben daha yeni gördüm kusura bakmayın ismi UZSPACE TRİTAN 400ml . 15-20 gündür kullanıyorum su içinde kalsa da asla koku yapmıyor asla akıtmıyor. Aldıysanız da bunu da mutlaka değerlendirin
cydcvk Anne_ 7 aylıktı canım her yerinden içiliyo ağzı kapalı bardak gibi. Damlatma yok ısırdı kopardı çöp oldu yok. Senelerce kullan
Mommy_Bird Anne_ Avent kullanıyordum aşırı derecede akıtma sorunu yaşıyorum bunu alıcam https://ty.gl/rjh7t7qj
Miine https://imgyukle.com/i/DGmZ0 çok memnunum jokerden aldım şuanda indirimde 50 tl maviside vardı en son 🥰