Hanımlar merhaba bebeğim 45 günlük normalde kakada bir sorun yoktu günde 6 7 kez yapıyordu normalde sadece anne sütü alıyor o gün çok huzursuzdu sürekli memedeydi bende sütümün olmadığını düşünüp aptamil mama alıp verdım 3 gündür kaka yapmıyor sürekli ıkınıp ağlıyor gaz çıkarmada sorun yok gazını yapıyor ama kaka yok sizce ne yapmalıyım masaj ve zeytinyağı denedim