Öncelikle çok çok geçmiş olsun, Rabbim en yakın zamanda şifasını versin yavrunun inşallah🙏 benim net bilgim yok fakat ben nöbetin 40 ve üzeri ateşlerde geçirildigini biliyordum, diş ateşi 38,5i geçmez genelde derler, yani hadi geçti diyelim nöbetlik bir ateş kadar olamaz. Tahlil yapıldı mı hiç? Enfeksiyon vs. bakıldı mı? Dualarım sizinle…