Anlam veremedim . Bugün sürekli uyumak istedi ve uyudu gündüz yine kendi uyandı acıktı akşama doğru tamamen uyudu . Ben uyandırdım yedirdim hemen geri uyudu gece oldu yine uyanmıyor. Burnu tıkanmış açtım onda da ağlamadı normalde ağlardı. Nolur bi fikir verin neden böyle oldu uyuşuk gibi. Sadece farklı olarak biraz gazı var diye nurse harveys verdim . O fazla gelmiş olabilir mi yaaa nolur bişey diyin 😣😣