Kızlar bebeğim aptamil nutrıcıa içiyordu kabızlık ve gaz şikayeti sebebiyle golden goat kullanmaya başladım. Fakat onda da istekli içmiyor ve çürüterek kusuyor. Napsma ısrar etsem mi golden içmesine yoksa aptamil comformil serisine mi geçsem ? Ona da geçersem içmeZse bebeğimi sürekli denemelere maruz bıraktım diye üzülüyorum da . Tuhaf kötü hissediyorum::((( sütümde yetmiyor