Arkadaşlar bebeğim 1 aydır neredeyse 4 günde bir büyük tuvaletini yapıyor o da benim zeytinyagi vs uyarmamla 1 hafta sıktım kendimi hiç ellemedim ağlayıp rahatsızlık duymuyor gazı çıkıyor ama büyük tuvaleti yok.7 gün sonunda bugün yine kendi cabamla yaptırdım neden böyle oluyor 🤷♀️Bu durumda olan anneler nasıl bir yol izliyor dra sorduğumda 7 gün yapmazsa sorun demişti bir doktora sıra alıp gitmelimiyim hemen