Kızlar merhaba kızım 11 aylık oldu gunduz 2 saat uyuyor aksamustude cok uykusu gelıyor bır saat uyuyor 6 7 arası sonra gece 2 de 3 te yatıyor o kadar enerjık oluyor kı 11 den sonra kafayı yıcem gece oturmayı cok sevıyor sabahta 9 da kalkıyor bende mı bı sorun var anlamadım son ıkı haftadır böyle çıkfırmak uzereyım boyle cocuk olur mu uyutmak ıstesem aglıyor kesınlıkle uyumuyoe oyun oynuyo az bı uyku yetıyo ben dayanamıyorumo nasıl dayanıyo bılmıyorum nolur boyle olan varsa fıkır versın