Çoçugum kafasını geriye atıyor agliyor refluks dedi doktorumuz gitmedigimiz doktor kalmadi çok aglıyor 7 tane doktora gittik çagre bulamiyorum bebegime emdikten sonra bagrsaklarindan ses geliyor gır gır diye 😥 aglamadıgı an olmuyor bebegimin 😢gazımızı çıkariyorum damla kullaniyoruz