Ben oğlumu ayakta sallıyodum, bi ara kundakta sallanmaya alıstı durmuyo diye 1 kere babamla annem öyle bi sallayınca bu defa hep onu istedi ayağa da biraz dalınca indiriyolardı öyle sallıyodum. Bu sıra ailemin yanına gitmiştim kafa dinlemeye değişiklik olsun diye 2 ay kaldım, sonra evime geldim. Bir anda her ikisini de bıraktım benim için zor olmadı açıkcası, aynı anda emziği de bıraktık, şükür zorlanmadım. Ne yaptınız derseniz yanına uzanıp öyle emzirdim uyuttum,dikkati dağıldığı anlarda tam kendime çevirip poposuna tıpışlayarak uykuya daldırdım 😊Umarım sizin için de kolay olur 😊