Rumos Geçmiş olsun o ağrıdan iki senedir ne çekiyorum bir Allah biliyor bir ben biliyorum hergun ağlamamak için kendimi sıkıyorum hamilelikte ayaklarım sistigi için ödem oluşmuş ama dagilmamis ne iğneler vurdurdum topuklarimdsn ne ilcalar içtim ama nafile doktorum ayak yapın bozulmuş dedi özel ayakkabı yaltiracksin dedi ama nerde gidipte yaptıran sanki topugumu bir yere vurmuş gibi ağrıyor hergun