ggzmkrcc Kızlar yaklaşık 1 haftadır diz kapaklarımın acımasından oturduğum yerden ayağa kalkamıyorum merdiven çıkarken zorlanıyorum ne çömeldiğimde ne de yere oturduğumda😕 bir de alışkanlık hep oğlumu yere tepsiyi koyup yediriyorum ondan mı bilmem. Nasıl geçecek bu ne olmuş olabilir düzelmiyor da hala korkuyorum 🙄
1prens1prensess ggzmkrcc bir doktora gözükün bence yaşla alakalımıdır bilmem bu fakat kayınvalideminde aynı şikayeti vardı haşada var geçen gin doktora çoktu ve diz kapağında sıvı kalmamış hiç by yüzden olduğunu söylediler bir iğne yazmışlar sıvıyı enjekte ediyorlar ama iğneye 750 tl demişler resmen
Deletedmom0099 ggzmkrcc aynısını akşam anneme anlattım. dediğiniz gibi eğilip kalkarken ve merdiven cıkarken oluyor. bi doktora gidicem umarım sıvı eksikliği yoktur 😪
ggzmkrcc 1prens1prensess aynısını benim kayınvalidem de yaptırıyor senede iki defa. Ama ben çok yerde oturuyorum dizlerimin üstüne onla alakalı olabilir mi yaşayan var mıdır diye sorayım dedim iyiyi düşünmek istiyorum şuan😕😕
2020minikkus ggzmkrcc baya olmus aslımda dogum sonrası yasanabiliyor cünkü kalsiyum magnezyum eksikliğinden falan
Mirac29 Benim de öyle hele havalar soğusun daha çok agrıyor ben oğlumu doğurdum 3 ay sonra başladı , gittim bakıldım emar çekildim hiç bir şey yok çok yorulmaktan ya da çok oturmaktan , ben çok yoğunum ondan bir de havalar soguk olunca çok agrıyor
ggzmkrcc Mirac29 bende ağrı yok sadece oturduğum yerden kalkarken diz kapaklarım sökülüyor sanki merdiven çıkarken de bükülünce yani🙁