Oncelikle şunu belirteyim tepki gosterecekler hiç yazmasın. Kizim 11 aylik 6.5 kilo
3 kilo dogdu 11 ayda sadece 3.5 kilo aldi 3 4 cesit mama denedim hicbirini iciremedim doktor ortalamanin cok altinda dedi raporlu mama verdi ama ne yaparsam yapayim iciremiyorum ağzını açmıyor. Zorlayınca boğazına kaçırıyor çok ağlıyor iciremedikce ben sinirimden ağlıyorum. Çevrenin yorumlarindan bıktım usandim. 1 ay sonra yaşına girecek ama görseniz 3 4 aylik cocuk kilosunda cocugumu boyle gördükçe çok üzülüyorum. Çocuklarınızı biberona nasil alıştırdınız nasil bi yol izlediniz