Merhabalar. 3 yaşında oğlum rahatsızlandigi için antibiyotik kullanıyorduk. Gece altına kaçırmış kanepede uyurken. Koltuğu sildim maalesef o kötü koku çıkmadı. Sanki hastane nasıl kokar aynı öyle kokuyor afedersiniz normal idrar kokusu gibi değil. Neler denedim sildim yinede çıkmıyor o koku nolur yardımcı olun elbet başına gelen vardır