Merhaba kızlar 87 günlük bebeğim var 36+4te prematüre olarak 2840 doğdu şuan 6500 kiloyuz bu zamana kadar meme olarak gidiyorduk ama sanki yetmiyor gibi geldi ve mama vermeye başladım günde 90 cc bazen 120 veriyorum 3 saatte Sağdığımıda göğsümden 90 100 cc süt geliyor sizce mama vermeli miyim sağlık ocağı mamayı kes kilo alımı gayet iyi dedi birde bebeleriniz ne kadar süre memede duruyor ben emziriyorum daha sonra gene meme verdiğimde gene içiyor acaba doymuyor mu saatli vermek istiyorum ama sanki emzirme işini beceremiyorum birde memedeyken gaz var gibi kıvranıyor memeyi ağzından bırakıyor 🙄