Gizm123 ah geçmiş olsun 🙏🏻 Sarp da 2 gün önce düştü. Allah evlatlarımızı korusun. Çok hareketlendiler, hep kontrol altında tutmamız gerekecek. Birlikte uyuyorduk, hiç hissetmeden emekleyerek gitmiş ayak ucundan, yataktan düşmüş. İnanılmaz bir ağlama sesi ile uyandım. O an gerçekten insan ölüyor ama yaşıyor da… inanılmaz bir duygu. Allah tüm çocuklara şifa, sağlık, huzur versin 🙌🏻 Doktorun açıklamaları gayet huzur verici inşallah yakın zamanda şişlik de geçecektir 🍀