Herkese merhaba… Bugün üzüldüğüm ne yapacağımı bilmediğim bir konu hakkında sizinle paylaşım yapmak istedim. 2 yıldır bizimle olan kedimiz Kumpir , Sarp doğduğundan beri aslında bir saldırganlık göstermemişti. Ancak 2 gün önce bir olay yaşandı… 8 aylık bebeğim düştü ve aniden çok ağladı. Kumpir de onun avuç içinde ve yüzünde tırnaklarıyla ufak yaralar açtı ancak ben Sarp’ı kucağıma aldığımda saldırıya daha şiddetli devam etti ve size aşağıda resmini paylaşacağım şekilde beni yaraladı. Sizinle paylaşacağım tek bacağımın resmi, diğer bacağımda da aynı şekilde yaralar var ve kan oturmaya, morarmaya başladı… Bu olay yaşandıktan sonra hiçbir şekilde tavrımızı değiştirmedik asla… Ben sevmeye devam ettim, öptüm hatta ıslak mama verdik korkmuştur diye… Ancak dün Kumpir bir anda değişik hareketler sergilemeye başladı ve bebeğe sürekli tıslamaya, ona karşı saldırgan hareketler göstermeye üzerine zıplamaya başladı. Şu an Kumpir’i kendi odasına koyduk ve ne yapacağımızı bilmiyoruz… tabi ki sokağa veya barınağa vermeyeceğiz ancak 1 farklı çözümümüz var o da eşimin dükkanında ona bir yaşam alanı sağlamak. Bilmiyorum evde kalması devam ederse Sarp’a ciddi boyutta zarar verir mi bilemiyorum. Siz ne yapardınız?
https://imgyukle.com/i/DPdOo