birkelebek ah ah aynı dert bende de var sonra anladım ki o mamaya alışma değil biberona alışmaktan redd ediyorlar memeyi neler denedim bir bilsen faydası Yok başından beri mama takviyesi yaptığımız İçin gerek duymuyorlar emmek zor geliyor mama biberonda kolay onlar İçin bizim ki bir de gazlı kolik memeye yaklaşınca feryat ediyor bende uyuyor uyanınca hemen uyku sersemi emsin diyorum on dakika en fazla sonra çekiyor yorulup çığlığı basıyor bende süt geri gitmesin diye sağıp veriyorum kaşıkla denedim ağladı biberon ağzına girince sıkıntı Yok mamayı kesmen değiştirmez birşeyi ama yine de dene ben çok ağlattım zorladım ama Yok on dakikadan fazla emmiyor İnşallah emerler 40 günlük olduk bizde