elifinannesi53 20 aylık oğlum. Yaklaşık 15 gündür aynı durumj yaşıyoruz. 10 gibi uyuyor. 12.30 gibi saatini kurmuş gibi herrrr gün uyanıp çığlık çığlığa, hıçkıra hıçkıra ağlıyor. Gözler kapalı. Suyu almıyor emzik almıyor amaçsızca ağlıyor sadece 5 dakika kadar. Çok zor sakinleştiriyorum. Bazen sakinleşmiyor zorla uyandırıyorum oyun oynuyoruz. Sonrasında 1 veya 2 defa daha uyanıyor su için. Onlarda hiç bişey yok 🤷♀️ Gayet normal bir şekilde uyanıp 30 saniye sonra tekrar uyuyor. Korkuyor mu nedir ben de anlamadım. Ama çok da üzülüyorum o haline. Çözüm bulamadım ben de 😞 dişten olduğunu düşünmüyorum ben. Öyle olsa diğer uyanmalarında da ağlar.