Domino geri kalacağını sanmıyorum. Yaş ve ilgisine göre bol bol etkinlik yapıyorlar. Evde siz de yapabilirsiniz ama tabi okulda sosyalleşme imkani da var. Paylaşmayı, beklemeyi, söz dinlemeyi vs öğreniyorlar. 2.donem diğer çocuklar biraz daha fazla kaynaşmış olur çocuğunuz sosyallesebiliyorsa uyum saglar