Sezeryanla doğum yaptım bir süre sütüm gelmedi ve bebeğim sarılık oldu daha sonrasında mamaya başladık bu sırada bebeğim mememi de tutmadı hep sağıp verdim şuan mama meme ilerliyoruz mamayı baya azalttık buna rağmen 1800 gram almış çok fazla değil mi hala da doymuyor hiç bir şekilde kusmuyor fazla içse kusar diye düşünüyorum. İstemediği zaman zorla vermiyorum ama çok istemediği de olmuyor. Ne yapmam gerekiyor