Kızlar kızım bugun 18 aylık oldu aşısı için saglık ocagına gıttık. 4 ay once 10 bucuk kiloydu o zamana kadar guzel gıdıyordu. bugun 10 700 cıktı 4 ayda 300 gr almıs yanı cok uzuldum kılo aldıran tarifleriniz var mı sız neler yedırıyorsunuz bebıslerınıze bır gunkı beslenmesı nasıl cok uzgunum 🥺🥺🥺