hilalkrgn bizde yaptirdik 16 gun once bence yaptirmalisin eger durumun musaitse , saka gibi bi ulkede yasadigimiz icin. En onemlileri ucretli. Devlet karsilamiyormus bunlari. Saka gibi gercekten. Durumu iyi olan insanlar bile suan koronadan dolayi berbat durumda yaptiramayan anneler kendini nasil kotu hisseder kim bilir. Biz muayne ucreti ile 500 tl odedik toplam o ay paramiz olmasaydi napardik? Saka gibi gercekten. En onemli aşı canim kacirma imkanin varsa hic sorma bile yaptir.