Bu sene kpss çalışmaya başladım, eşim özel sektörde çalışıyor. Sorularım aşağıda, bilenler yazarsa çok sevinirim🍀
👀eşim memur olmadığı için atanma halinde eş durumundan yararlanamaz mıyım?
👀Yüksek lisans mezunuyum +50 puan getirisi doğru mu doğruysa ilk atanma yeri için avantajım olur mu?
Şimdiden teşekkürler