Caglaa aselimmm18 bnm Kızım 3.ayindan itibaren hep yeşil kaka yapiyo 4 ay 10 günlük oldu. Doktor normal diyo bazen yesil kaka yapabilir dedi. mukuslu, huzursuzluğu ve ciltte egzemasi olursa ozaman inceleriz demişti. Alerji suphesnden galiba.
Umutegem aselimmm18 cnm senin yediklerinde olabilirmis bizde de aynı 2 3 gün kaka yapmadığı olduğunda sonra yeşil yapio dün sağlık ocağına sordum çok kötü kokmasını sürece sknti yok kilosu frlan iyi dedi senin yediklerine alakalı olabilir dedi 😑