Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim sürekli ağlıyor ancak elde sallamayla susturuyoruz diyorum ki bu hamak beşik elde sallamayla aynı işlevi görüyormu bazen yanımda kimse olmuyor ve sallayamiyorum almak istiyorum ama oda işe yaramazsa onu da kaldiricam bi köşeye koycam o yüzden kullananlar yorum yaparsa sevinirim🥰