Kızlar sürpriz bir şekilde işe başlamak zorunda kaldım o yüzden hiç hazırlıklı değilim, dolapta hiç sütüm yok. Şimdi manuel el pompası aldım idareten kullanmak için ama göğüslerim alışkın değil galiba şimdilik 30 cc kadar sağabildim. Gün içinde iş yerinde sağım yaparsam (bir yer bulabilirsem) o sütü nerede nasıl saklamam gerekecek? Eve gelene kadar bozulur mu? Önerilerinizi bekliyorum..