Herkese hayırlı sabahlar ablamın oğlun da metebolizma hastalığı varmış tam olarak neyi var bilmiyoruz ama iki defa topuk kanı yüksek çıktı diyip adana balcalı hastanesine sevk etiler ablam çok perişan önce zihinsel veya bedensel engeli dediler sonra böyle bişey dediler bunların özel mama özel yemekleri oluyormuş hata mamayı gerçekten kusuyor bazende anne sütünü de kusuyor ona doktor bu tür çocuklar az yaşar kimi 15 gün kimi 40 gün yaşar dedi uzun yılar yaşayan çok nadirmiş lütfen bilgisi olan yorum yapsın perişan bir şekildeyiz yarın tekrar hastaneye gidecez eniştemde akraba bağımız bile yok 😑😐25 günlük Erkek bebek uzun yazdım hakınızı helal edin