Merhaba hanımlar 🌸 bebeğim 3 ay 21 günlük, doğduğu günden beri sadece anne sütü alıyor ve kakasını düzenli hergün yapıyordu. Geçen hafta 6 gün yapmadı 7. Gün diş macunu kıvamında dolu dolu olmayacak şekilde az birşey yaptı. Neyse kabız değil galiba dedik sonraki gün bir tatlı kaşığı kadar olacak şekilde yine aynı kıvamda yaptı. Son kakasından sonra bu 3. Gün ve hala yapmadı. Normalde hiç yapmamış olsa Pazartesi doktora gidecektim. Ama yapınca gitmedim gitmeli miyim acaba 🙄 aile doktorumuzla görüştüğümde vakaların çok arttığını mecbur kalmadıkça gelmememi söyledi. Sürekli arayıp meşgul etmek istemiyorum da. Ama böyle devam ederse sanırım gideceğim. Gaz çıkarmada hiç bir problem yok huysuzluğu huzursuzluğu da yok. Yani normal kaka yaptığı dönemlerdeki gibi hali tavrı beslenmesi falan. Ne yapacağımı şaşırdım 😔 Bu tip bir durum yaşayan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız ? 💐 bu Arada 2. Bebeğim (kız) ilki erkekti ve bu tip bir sorun yaşamadım hiç onda 😕 şimdiden teşekkür ederim iyi geceler 🙏🏻