Kızlar doğum yapalı 17 gün oldu ve ben hala iyi olamadım doktor kontrolümu de oldum haftada bir hastaneyi buluyrm dikisim mi patladi neden hala iyilesemedim vs . Surekli kafamda sorular dikisler bi hayli can yakıyor kaşınıyor yanıyor sanki gecmiycekmis gibi geliyor 😞 sizce bu durum normal mi ?