Sunshinemom Mrblar D vitamini verdi dr bebeğime günde 5 kez damlat yazıyor üstünde ama tek seferdemi 5 günün farklı saatlerinde mi 5 damla onu anlamadım.siz nasıl veriyorsunuz
Su1 Sunshinemom bizde doğuduğundan beri günde 3 damla olarak kullanıyoruz sende günde bir kere 5 damla ver
Ozlemtu1 Sunshinemom ben günde bir defa 3 damla şeklinde veriyorum doğduğundan beri doktor öyle demişti
290521uygar Sunshinemom Bizim damlanın üzerinde 3 yazınca tereddüt edip doktorumuza danışmıştım. Günde 1 kez 3 damla demekmiş o şekilde veriyoruz. Sizin de öyle olabilir.