Busranisa 1 yaş aŞısı vurulduk 1 hafta oldu bacağında aşırı şişlik kızarlık ve o kızarık bölgede aşırı sıcaklık var normal mi yaşayan varmı tatile cıkıcaktık 🥺
Minigimm1 Busranisa normal değil bence canim o ya, bizde hiç öyle şeyler olmadi, alerji falan mi yaptı acaba bilemedim. Sen bir uzmana danış bunu en iyisi
Mbtkl Busranisa Daha 4 5 gün oluyor 1 yaş aşısı olalı aşının ertesi gün kızarıklık hafif şişlik ve sıcaklık oldu bacağında ancak 2 güne kendiliğinden geçti eğer sizde de böyleyse normal aşı sonrası bu durum.
bala86asel Bilgim yok canım üstte kalsın kızım 11 aylık daha ama alerji yapmış olabilir doktora danışmakta fayda var
Busranisa bala86asel geç olduğu icin yazamıyorum yarın inş ama genede sormK istedim cok tesekkür ederim
Muhasebeciana Tugcesilam 1 yas asisi devlet asisi 3 tane asi oluyor. Biri su cicegi biri kizamik digeride kizamikcik kabakulak asisi
Minigimm1 Busranisa geçte olsa kendi takipli doktorunuz değil mi? Ara sor yani çocuğunun sağlığı önemli olan
Borasmomy Busranisa bizimde öyle olmuştu canım doktorum korkulacak bir şey yok aşı reaksiyonu dedi soğuk kolonyalı pamukla masaj yap demişti geçti sonra zaten halka şeklinde kızarıp sert bir şişlikti bizimki
Busranisa Borasmomy ay sevinsem mi üzülsem mi cok korkmuştum niye oldu diye besin alerjimiz var ondan mı dedim. Birde denize sokmayı düşünüyodum😢
Balkupummm Busranisa Asi oldugu gun yada ertesi gun bisey yokmuydu ? Oglumda 18 aylik asida hemen ertesi gunu ateslenip kolu asi oldugu etrafi kizarmisti soguk bez koymustum ara ara iyi geldi iki gune gecti fakat 1 hafta sonrasini bilemedim
Busranisa Balkupummm bugün tam 1 hafta oldu aşı olalı canım bende şaşırdım. hiç bişey yoktu sivrsinek ısırığı sandım ilkten sonra büyüdü büyüdü kocaman oldu sıcaklaştı o bölge ozaman anladım aşı yeri bizim bacaktan aynı yerden 2 aşı
Fatma69 Busranisa hemsirenizin sizde muhakkak telefonu vardir resmini cekip sorun aile hekiminize de danisabilir siniz bana gore onmli bi durum
Busranisa Fatma69 yarın takipli doktoruma sorucam benimle aynı durumu yaşayan varmı diye sormak istedim
Borasmomy Busranisa bizim 2 hafta sonrada öyleydi olabiliyormuş malesef aşı reaksiyonu soğuk kolonyalı pamukla masaj yapın demişti doktorumuz geçmişti birkaç güne