Eğer beyazsa süt kabarcığı olabilir. Hafif sivilce gibi içi beyaz olur. Gerçekten acıtır. Uzun emzirme sonrası oluşabilir. Duşa girip sıcak suda yumuşatıp soymuştum ben içindeki sıvıyı boşaltacak kadar. Evet biraz acıdı sonraki bir kaç gün de ama geçti.