Merhaba sevgili anneler hamilelikte önce günü gününe regl olurdum doğumdan sonra 40 im bittikten bir süre sonra oldum oda normaldi ondan sonraki 12 gün sürdü geçen ay yine normaldi bu ay 2 gün gecikti şuan böyle olanınız var mı korunuyoruz ama korkuyorum bebeğimin 5.ayı bugün bitti daha ikinci bir bebeğe ne psikolojik olarak nede fiziksel olarak hazır değilim zaten ilk bebeğim sezeryan oldu çok korkuyorum