Merhaba, ayrı başlık açmalı mıyım bilemedim. Yarın tam 2 aylık olacağız iki gündür afedersiniz kaka yapmadık. 3 aylıkken 10 güne kadar yapılmaması normal diye duymuştum. Lakin şuan daha yeni 2aylik olacağız normal mi ? 2 gün önce de günlük iki kereden fazla kaka yapmazdı ayrıca.