Merhaba güzel anneler kızım 7 aylık olmak üzere. Erken doğum yapmıştım ve 2000 kg doğmuştu o yüzden şuan hâlâ çok zayıf daha 4 aylık gibi duruyor.
Anne sütü ve öaöa veriyordum sütüm çok azaldı günde 1 Kere 120 ml zar zor çıkıyor. Pompayla çekiyorum çünkü çok az geldiği için kızım emmek istemiyor. Çok üzgünüm kızlar bu sütü nasıl çoğaltabilirim lütfen yardımcı olun 😭😭
Allah rızası için dua edin bana